Moduły programu Szkoła 365
Wykaz 43 modułów dostępnych w programie Szkoła 365
Baza uczniów.
Rozliczanie płatności za kursy.
Kursy szkoły.
Plan zajęć szkoły.
Biblioteka książek i materiałów. Wypożyczaj książki i materiały multimedialne.
Faktury VAT. Faktury korygujące, rachunki, inne rodzaje faktur. Możliwość i eksportu do formatu JPK_FA. Przegląd faktur, generowanie wydruków i ustawianie formuły księgowania.
Windykacja faktur nierozliczonych. Rejestr faktur, które nie zostały opłacone. Automatyczne obliczanie odsetek w transakcjach handlowych. Wystawianie noty odsetkowej lub wezwania do zapłaty.
Rejestr sprzedaży według stawek VAT. Narzędzie do weryfikacji i podsumowania sprzedaży w danym okresie. Raport sprzedaży fakturowanej.
Baza i cennik usług. Usługi potwarzalne warto wprowadzić do bazy, dzięki czemu ich fakturowanie będzie bardzo proste. Usługi można powiązać także w procedury.
Paragony fiskalne. Faktury do paragonów fiskalnych, paragony fiskalne do faktur i paragony wystawiane z ręki. Automatyczne podsumowanie.
Fiskalizacja paragonu lub faktury. Obsługa drukarek zgodnych z protokołem Novitus XML albo Posnet Thermal. Weryfikacja stawek VAT. Raporty dobowe. Logowanie kasjera.
Rozliczenia z kontrahentami i windykacja. Automatyczne obliczanie salda rozliczeń każdego kontrahenta. Generowanie zbiorczych not odsetkowych i wezwań do zapłaty.
Wpłaty do faktur. Rejestr wpłat do poszczególnych faktur, umożliwiający weryfikację z dokumentami źródłowymi.
Wezwania do zapłaty i noty odsetkowe. Obliczanie odsetek za zwłokę dla odsetek cywilnych, w transakcjach handlowych lub odsetek podatkowych.
Kasa gotówkowa. Obsługa kilku kas w złotych lub walutach obcych z tabeli NBP. Wprowadzanie danych do bieżącego raportu kasowego.
Raporty kasowe. Przeglądanie zamkniętych raportów kasowych. Automatyczne obliczanie salda raportu kasowego.
Przelewy papierowe i elektroniczne. Drukowanie przelewów standardowych, generowanie paczek przelewów w formacie Videotel lub Exilir.
Planowanie terminów, spotkań i zdarzeń. Automatyczne znajdowanie wolnego terminu w ramach ustalonych wcześniej godzin pracy.
Terminarz roczny, kwartalny, miesięczny i tygodniowy. W terminarzu automatycznie pojawią się planowane zdarzenia, sprawy, zlecenia i wizyty. Łatwe tworzenie własnych wpisów.
Obsługa spraw sądowych, umów i zleceń.
Baza użytkowników, czyli wystawców dokumentów programie. Użytkownik oznaczony jako aktywny jest wybierany podczas startu programu. Można mieć różne zestawy danych do różnych celów.
Baza kontrahentów. Rejestrowanie danych kontrahentów - firm, instytucji, osób fizycznych. Dostęp do bazy REGON. Automatyczne pobieranie i wprowadzanie danych po podaniu samego numeru NIP.
Obsługa weryfikacji z Białej Listy. Sprawdź dane kontrahenta, zarejestrowane rachunki bankowe i status VAT.
Weryfikacja kontrahentów w bazie REGON. Sprawdź status swoich kontrahentów, szczegóły i przedmiot prowadzonej działalności, daty wpisów.
Wysyłanie poczty elektronicznej e-mail. Pilnuj statusów wysyłki, obsłuż zwroty, ponawiaj wysyłkę w razie problemów. Rejestr poczty wysłanej.
Wysyłanie SMS przez bramkę SMESKOM. Wystarczy utworzyć konto w usłudze, aby wysyłać SMS z programu. Opłaty mogą być wnoszone z góry (przedpłata) lub okresowo. Raporty dostarczenia SMS.
Kursy walut z tabeli NBP. Pobieranie kursów walut z dedykowanego API. Kursy są następnie przechowywane lokalnie, dzięki czemu dostęp do nich jest bardzo szybki.
Poczta papierowa. Tworzenie i generowanie zbiorówek pocztowych do listów poleconych.
Przesyłki kurierskie. Rejestrowanie przesyłek kurierskich dowolnych dostawców. Automatyczne generowanie zestawień przesyłek dla UPS lub GLS.
Przygotowanie i rejestracja korespondencji. Korespondencja przychodząca i wychodząca. Dziennik korespondencji. Dekretacja korespondencji, obsługa odpowiedzi. Możliwość podpięcia załączników.
Dokumenty firmy. Możliwość generowania pism, zaświadczeń i innych dokumentów.
Noty obciążeniowe i księgowe. Rejestrowanie i wprowadzanie not obciążeniowych i uznaniowych.
Noty korygujące. Wprowadzanie i rejestrowanie not korygujących do faktur zakupowych lub kosztowych.
Faktury kosztowe, księgowanie kosztów. Rejestrowanie kosztów szczegółowo lub tylko z podsumowania faktury kosztowej. Formuły księgowania kosztu, schematy księgowania do PIT i do VAT.
Dokumenty kosztowe. Rejestrowanie kosztów z dokumentów powiązanych. Wystarczy wprowadzić kwoty z podsumowania faktury kosztowej. Formuły księgowania kosztu, schematy księgowania do PIT i do VAT.
Automatyczne wykonywanie i przechowywanie kopii elektronicznej EJ. Już nie musisz drukować kopii faktur! Moduł pozwala na synchronizację kopii elektronicznej w dowolnym momencie.
Podatkowy spis z natury. Remanent w wariancie podatkowym, wymagany przy rozliczeniu rocznym lub na żądanie urzędu skarbowego. Rozliczanie spisu, zbiorcze przeceny i weryfikacja danych.
Dowody wewnętrzne. Generowanie dowodów do Książki. Wykaz dowodów wewnętrznych wygenerowanych do odpisów amortyzacyjnych środków trwałych i innych dowodów.
Raporty z drukarki lub kasy fiskalnej. Wprowadź raporty z innego urządzenia fiskalnego takiego, jak ręczna kasa fiskalna. Raport miesięczny lub dobowy jest podstawą do księgowania do VAT.
Obsługa składek ZUS, deklaracji ZUS DRA i systemu PUE ZUS.
Podatkowa księga przychodów i rozchodów. Księgowanie PIT na zasadach ogólnych. Automatyczne zasysanie danych, obsługa zaliczek, podsumowanie roczne.
Ryczałt ewidencjonowany. Obsługa opodatkowania w formie ryczałtu, z uwzględnieniem sprzedaży, składek na ubezpiecznie społeczne i składki zdrowotnej. Rejestrowanie daty zapłaty.
Deklaracje podatkowe XML. Bramka e-deklaracji. Możliwość podpisania i wysłania deklaracji.
Obsługa rozliczenia podatku VAT.
Podsumowania podatkowe i check-lista. Automatyczne zdarzenia do wykonania przy księgowaniu. Automatyczne oznaczanie zadań już wykonanych. Weryfikacja kompletności księgowania.
Obsługa plików JPK_FA faktury), JPK_MAG (magazyn), JPK_PKPIR (książka), JPK_EWP (ryczałt i ŚT), JPK_V7M i JPK_V7K (VAT). Generowanie plików JPK na żądanie. Import plików JPK z innych programów.
Podpisywanie plików PDF, XML, JPK. Tworzenie podpisu otaczającego. Moduł umożliwia podpisywanie plików XML lub PDF posiadanym podpisem kwalifikowanym. Wizualizacja podpisu.
Rozszerzenie do 5 niezależnych tożsamości. Każda tożsamość to odrębna, niezależna firma. Opcja obsługi kilku firm.
Edycja wzorców wydruków. Wiele z wydruków w programie można samodzielnie skonfigurować, wykorzystując szeroki zestaw pól dostępnych dla każdego obiektu.
Słowniki danych w programie. Słowniki tworzone są automatycznie w miarę pracy z programem, ułatwiając kolejne wprowadzenie tych samych danych. Każdy słownik można edytować i wyczyścić.
Logi aplikacji. Rejestrowanie pracy programu i ewentualnych problemów. Archiwizacja logów.
Aktywna pomoc. Baza Wiedzy. Szczegółowe informacje o modułach programu. Opisy typowych czynności, samouczki, materiały dodatkowe.
Zarządzanie bazami danych X1. Przeglądanie, weryfikacja i edycja metadanych.